LOT dba o komfort pasażerów

Już wkrótce gorący sezon letnich podróży, wycieczek, wymarzonych urlopów. Tym bardziej interesująco prezentują się nowości, udogodnienia, jakie dla podróżnych przygotowały PLL LOT. Widać, że przewoźnik kładzie coraz większy nacisk na komfort podróżowania i zapewnia naprawdę wysokie standardy, o czym świadczą np. zmiany dotyczące LOT Gourmet, dodatkowe usługi oraz nowości w ofercie LOT dla Firm.

fot:www.lot.com
fot:www.lot.com

LOT Gourmet to oczywiście menu i posiłki na pokładzie. Zmiany dotyczą praktycznie wszystkich pasażerów – na wszystkich rejsach również w klasie ekonomicznej przewoźnik wprowadza nowe, bogatsze menu i nowe zestawy dań, nadal w konkurencyjnych cenach. Jeszcze więcej zmian czeka na pasażerów rejsów długodystansowych (Ameryka i Chiny). Poza zamianą menu, w Bussines Class od czerwca na pasażerów czekają powitalne drinki, przekąski oraz nowe desery. Podróżując na trasach z USA albo z Chin do Polski będzie można wybrać śniadanie w wersji kontynentalnej, fitness albo na gorąco. Wisienką na torcie zmian jest niewątpliwie nowa karta win opracowana wraz z Wiceprezydentem Stowarzyszenia Sommelierów Polskich – Wiesławem Wysockim.

Dużo atrakcyjniej prezentuje się również program rozrywki pokładowej w przypadku Dreamlinerów (rejsy do Toronto, Nowego Jorku, Chicago oraz Pekinu). Na pasażerów czeka bezpłatny dostęp do zdecydowanie większej puli interesujących filmów. LOT zaproponuje również usługi takie jak Moje Ulubione Miejsce (opcja odpłatnego wyboru odpowiedniego miejsca w samolocie), Mój Dodatkowy Bagaż (20% zniżka na wykup nadbagażu) oraz możliwość licytacji miejsca w klasie biznes na jeden z długodystansowych rejsów.
Zmiany w ofercie LOT dla Firm to przede wszystkim możliwość elastycznego wykorzystania zgromadzonych punktów (np. na Bussines Lounge czy zakupy w airkiosk.lot.com).