LOT dba o pasażerów

Najwyraźniej PLL LOT nie zamierza spocząć na laurach, jeśli chodzi o komfort i atrakcyjne rozwiązania dla pasażerów. Nie tak dawno pisaliśmy o licytacjach w opcji „LOT Upgrade”, o nowych taryfach i menu. Czas na kolejne propozycje polskiego przewoźnika.

Fot:www.lot.com
Fot:www.lot.com

Wychodząc na przeciw oczekiwaniom pasażerów, PLL LOT wprowadza następne nowości, których celem jest komfort pasażerów i ułatwienia w organizacji podróży. „Moje Menu Premium” to usługa skierowana do osób podróżujących na trasach długodystansowych w ekonomicznej klasie Dreamlinera. Dzięki tej ofercie również pasażerowie klasy ekonomicznej mogą wybrać opcję posiłków Premium Club i delektować się znakomitymi daniami. Koszt takiego smakowitego menu to 100 zł niezależnie od kierunku rejsu długodystansowego, czyli do Nowego Jorku, Toronto, Chicago i Pekinu.

Kolejna praktyczna opcja nazywa się „Mój Dodatkowy Sprzęt”. Dzięki niej możemy już w procesie rezerwacji albo zakupu, zamówić podróż ze sprzętem sportowym czy ukochaną gitarą.
Podobnie jest z bagażem, który przekracza nieodpłatny, dopuszczalny limit. Usługa nazywa się oczywiście „Mój Dodatkowy Bagaż” i zapewnia 20-procentową oszczędność. Korzystając z tej opcji w czasie rezerwacji, czyli wcześniej przed podróżą, zapłacimy bowiem o wspomniane 20% mniej.

Opisane usługi są oferowane za pośrednictwem wszystkich kanałów, czyli przez infolinię, biura sprzedaży oraz przez internet. Warto pamiętać, że nowa strona LOT jest dostępna również jako wersja mobilna, na urządzenia z systemem Android oraz iOS. Dla wygody użytkowników rozwiązania mobilne są prezentowane w technologii Cloud Computing.